Project Description

Viure l’embaràs com un moment màgic i alhora misteriós, on la vida s’obre a través teu. Acompanyar des de la plena consciència, t’ajudarà a viure-ho des de la calma i la plenitud.

Regala’t aquest moment de connexió amb el teu nadó, des de la presència.

El ioga t’ajudarà a sentir el teu cos més flexible i més fort, preparant per al moment de el part i també poder alleujar les molèsties que puguin haver en aquesta etapa, així com gestionar els alts i baixos en el puerperi.

El ioga és una tècnica mil·lenària apta per a tothom.

Ens ajuda a alliberar i expandir el nostre potencial, a través del cos com a guia, despertant la consciència a través de les asanes, respiració i meditació.

Una pràtica orientada a la higiène postural, tonificació muscular i l’equilibri de l’energia.

El ioga aporta molts beneficis:

  • Tonifica i enforteix la musculatura
  • Millora la flexibilitat
  • Alleuja dolors d’esquena i articulacions
  • Augmenta la resistència i l’equilibri
  • Estimula les glàndules endocrines
  • Millora de la circulació sanguínia
  • Ajuda a la pèrdua de pes
  • Corregeix la postura
  • Consciència corporal i mental
  • Relaxa el cos i la ment
  • Augmenta la concentració
  • Alleuja l’estrès
  • Augmenta la capacitat pulmonar
  • Connexió amb el món espiritual

Facilitadora

Sandra

Tens algun dubte?

CONTACTA AMB NOSALTRES

    Activitats dirigides

    Ioga

    El ioga és una tècnica mil·lenària apta per a tothom. Ens ajuda a alliberar i expandir el nostre potencial, a través del cos com a guia, despertant la consciència a través de les asanes, respiració i meditació. Una pràtica orientada a la higiène postural, tonificació muscular i l’equilibri de l’energia.

    Ioga per a embarassades

    El ioga t'ajudarà a sentir el teu cos més flexible i més fort, preparant per al moment de el part i també poder alleujar les molèsties que puguin haver en aquesta etapa, així com gestionar els alts i baixos en el puerperi.

    Pilates

    El principal objectiu del pilates no és la crema de calories, sinó reforçar la musculatura i augmentar el control, força i flexibilitat del nostre cos. Encara que, com tot exercici físic, suposa un augment en la despesa energètica i, per tant, també contribueix a mantenir un pes equilibrat.

    Hipopressius

    Els hipopressius aporten diferents beneficis: tonificaràs la musculatura del teu abdomen, milloraràs la postura, previndràs i/o milloraràs possibles hernies, previndràs i/o reduiràs els símptomes de la incontinència, milloraràs la teva capacitat respiratòria, previndràs lesions articulars i musculars...

    Meditacions

    La meditació ajuda a: potenciar la salut mental i física, augmentar el quocient intel·lectual, desenvolupar la intel·ligència emocional i l’empatia, millorar la memòria, alleujar l’estrès...

    Chi Kung

    El seu propòsit és regular les funcions internes del cos humà a través d’una sèrie de exercicis que sincronitzen: moviments suaus, respiració i concentració mental.

    Horaris de les activitats dirigides

    La sala d’activitats