Project Description

El pilates forma part del grup d’exercicis anaeròbics, és a dir, aquelles activitats físiques que es realitzen de forma breu i que es basen, fonamentalment, en la força. El seu objectiu principal no és la crema de calories, sinó reforçar la musculatura i augmentar el control, força i flexibilitat del nostre cos. Encara que, com tot exercici físic, suposa un augment en la despesa energètica i, per tant, també contribueix a mantenir un pes equilibrat.

Els sis principis essencials d’aquest mètode són control, concentració, fluïdesa, precisió, respiració i centre. Precisament, amb aquest últim principi, el Pilates fa referència a una zona concreta del cos anomenada centre de força, que també es coneix com a mansió del poder. Aquesta zona la conformarien els músculs abdominals, la base de l’esquena i els glutis i la intenció és que, a través del seu enfortiment, s’exercitin la resta de parts del cos.

Monitora

Ari Gimeno

Tens algun dubte?

CONTACTA AMB NOSALTRES

    Activitats dirigides

    Ioga

    El ioga és una tècnica mil·lenària apta per a tothom. Ens ajuda a alliberar i expandir el nostre potencial, a través del cos com a guia, despertant la consciència a través de les asanes, respiració i meditació. Una pràtica orientada a la higiène postural, tonificació muscular i l’equilibri de l’energia.

    Exercicis per a embarassades

    El ioga t'ajudarà a sentir el teu cos més flexible i més fort, preparant per al moment de el part i també poder alleujar les molèsties que puguin haver en aquesta etapa.

    Pilates

    El principal objectiu del pilates no és la crema de calories, sinó reforçar la musculatura i augmentar el control, força i flexibilitat del nostre cos. Encara que, com tot exercici físic, suposa un augment en la despesa energètica i, per tant, també contribueix a mantenir un pes equilibrat.

    Hipopressius

    Els hipopressius aporten diferents beneficis: tonificaràs la musculatura del teu abdomen, milloraràs la postura, previndràs i/o milloraràs possibles hernies, previndràs i/o reduiràs els símptomes de la incontinència, milloraràs la teva capacitat respiratòria, previndràs lesions articulars i musculars...

    Meditacions/Mindfulness

    La meditació ajuda a: potenciar la salut mental i física, augmentar el quocient intel·lectual, desenvolupar la intel·ligència emocional i l’empatia, millorar la memòria, alleujar l’estrès...

    Chi Kung

    El seu propòsit és regular les funcions internes del cos humà a través d’una sèrie de exercicis que sincronitzen: moviments suaus, respiració i concentració mental.

    Horaris de les activitats dirigides

    La sala d’activitats